torsdag 14 maj 2009

Det blev så

Gav Slynan den utlovade pussen på venusberget igår fast den hamnade rakt över klitoris istället. Slynan muttrade något om att jag skulle pussa henne på venusberget inte blygdläpparna. Hon kände att hon var orakad så hon gillade inte riktigt tanken på att jag var där.
Nu älskar ju jag henne även om hon inte hunnit raka sig.

Det var väldigt skönt att pussa henne där vetskapen om vad det finns för underbart o gott bara några cm bort. Finns ingen fitta som jag älskar mer än den.
Att jag fått tillgång till den är så härligt.
Allt som sitter runt den med är grymt skönt o ljuvligt.
Bara det här med att hitta någon som är precis likadan sexuellt som en själv.
Ofta får man ju kompromissa när man hamnar i ett förhållande på något sätt.

Vi har inte gjort det på något sätt ännu utan vi är båda nyfikna o vill testa saker tillsammans.
Slynan hade ju fobi för analsex innan vi träffades pga att folk inte hade gjort på rätt sätt med henne. Det tog inte ens 2 veckor innan vi jobbat bort den med hjälp av tillit.
Det handlar om att göra det på rätt sätt.
Slynan har dessutom svårt för det med att pilla Mr M i baken med fingrar o saker.
Det är något som vi ska övervinna också.
Mr M njuter mycket av den formen av behandling, det är något som jag står för.
Vill gärna prova att bli knullad av en strapon vid något tillfälle för att ha gjort det.
Men det är en sak som får ske när vi har en lekkamrat i sängen för Slynan tänker inte göra det. Men det är smällar man får ta, tänker inte pressa henne på den fronten heller.

Just när det gäller sex är det väldigt mycket ge o ta som gäller.
Vi binder ju varandra relativt ofta även om det just nu inte är så ofta.
Då är det samma sak. Fast det är Mr M som är den Dominante i det fallet men jag anser att om jag ska binda henne o plåga henne så ska hon göra det med mig för att jag ska veta hur det är. Sen att jag njuter av att hon gör det behöver Slynan inte veta. (Så säg inget till henne.)

Ska bli skönt när vi får en barnledig helg så vi kan njuta av bara varandra.
Kunna ligga i sängen o bara njuta av varandra på alla sätt.
Det är så viktigt i ett förhållande att få kvalitetstid med bara varandra.

Inga kommentarer: