söndag 10 maj 2009

Vanlig kväll

Igår blev det inget sex för oss.

Då undrar ni ju varför ha en sex blogg om det inte blev sex.
Nä ni vet att vi inte alltid har sex men vi kan skriva om allt på våran blogg.
Det blev inget tillfälle för sex vi kollade på film.
När båda två somnat i filmen så var det ingen idé att ha sex.
Men Slynan har tydligen legat i sängen o onanerat nu på morgonen efter att jag gått upp.
Ni ska inte tro att hon ropade på mig.
Hon kan gott få lite sköna orgasmer det kan hon vara värd.
Man blir lite avundsjuk på den biten hos er kvinnor, just att ni kan få flera orgasmer på raken.
Vi män behöver ju oftast lite tid mellan gångerna.

Men när jag knullat Slynan har det hänt att kuken knappt slaknat mellan gångerna.
Så det har gått att bara köra på.

Nu fick hon mig lite kåt genom att komma o säga att hon onanerat.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

då är jag mer som en kille tyvärr,haha.
Jag kan inte få flera på raken.