fredag 15 maj 2009

Gick inte som planerat.

Det som skulle bli en kväll med bara smek misslyckades.
Började med att masser Slynan med olja över hennes rygg för att sen gå över till framsidan.
Bara magen o brösten på framsidan.
Inget över fittan eller över stjärten heller för den delen.

Det är bra intimt att massera någon så länge utan att tafsa.
Mr M blev bra kåt på Slynan så det slutade med att vi blev sugna iaf.
Slynan började runka Mr M o blev lite förvånad över hur blöt jag var på ollonet.
Gav henne lite olja så det skulle kännas skönare.
Det är en fantastisk känsla när hon runkar mig.
Började smeka fittan på henne både invändigt med 3 fingrar o över klitoris.

När vi hållt på ett tag så trängde jag in i henne i skeden och Slynan hade då möjlighet att fortsätta smeka sig själv. Det skulle inte dröja så lång tid innan Slynan kom vilket resulterade i att jag ganska snart kom också.

Det som skedde var att det blev en sån där mastodont sats.
Mr M brukar spruta klart på några juck men inte igår.
När det gått 10 juck med full sprut så drog sig Slynan undan.
Så jag blev avbruten i sprutandet men det var så skönt.
Mr M lät en hel del under tiden som han kom.

Så du Slynan ska ha ett riktigt stort tack för ett av dom skönaste knullena hitills.
Din fitta är så grymt skön.

Inga kommentarer: