torsdag 16 juli 2009

Ang kroppar

Mr M har minsann inte glömt bort läsarna som ni trodde.
Brukar ju skriva ett inlägg direkt på morgonen men så blev det inte idag.
Slynan fick ett MMS av en bekant till henne. Ett MMS för vårat privata bruk inget sensuellt utan en bild bara. Det stod att här är jag några kilo lättare.

Både Mr M o Slynan kom fram till samma sak att den kvinnan har utstrålning även nu.
Hon är inte ett dugg tjock och hon har formerna på rätt ställen vilket ger bra proportioner. Kroppar förändras med årena så är det ju bara. Mr M fick mage som ett brev på posten när han fyllde 30 och det är så jag ser ut idag. Har inga problem med det själv då jag mår väldigt bra. Slynan har dessutom fött 2 barn och det sätter sina spår. Det finns andra bloggar där både kvinnan o mannen är vältränade och det är roligt för dom. Vi trivs med varandra oavsett hur våra figurer ser ut.

Det ni får på dom bilderna som vi har får ni hålla tillgodo med.
Det var en period då någon klankade ner på Slynan på några bilder o det enklaste då är ju att inte läsa bloggen. Den är ju trotsallt till för att vi ska få ut våra exhibionistiska tankar o funderingar.

Man måste gilla sin egen kropp som man är annars får man problem.
Det viktigaste är att man själv mår bra.

3 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

ni båda har härlig form iaf, bra fotat också.
tycker hon har bra figur alltså Slynan då.
Huvudsak ni trivs ihop osv det mycket bra ju, har ett bra sexlöiv även ni har ungar det kul att läsa berömmer er mycket

stor kram på er båda

väninnan sa...

ni har underbara bilder båda två på bloggen. me really like!!

Det känns bra att läsa att det finns de som accepterar det "lilla extra" på (i detta fall) en kvinnokropp. De sjuka idealet i dagens samhälle gör gärna att man hellre gömmer undan sina xtra kilon än att visa upp och vara stolt över sin kropp.

Jag älskar er blogg och det gör mig ont att inte kunna surfa så mycket nu under min semester.

Och tyvärr kommer jag inte in på bloggen via mobilen =( =(

puss o snusk på er!!!!

BusigaParet sa...

Vi har absolut heller inga "perfekta" kroppar (vad nu perfekt är??)

Men vi visar också bilder och vi säger som ni, de som inte gillar våra extra kilon behöver inte kolla på oss.

Får säga att Slynan har en underbart fin kropp för att ha fött 2 barn!!

Kram Busiga Paret