tisdag 14 juli 2009

Skönt på morgonen

Vi har inte hunnit med någon dominans ännu men det är på g.
Funderar på att smyga mig in till sovrummet där Slynan sover djupt.
Det vore bra härligt att spänna fast henne liggandes på mage för att hälla olja mellan hennes skinkor o smeka ut det över fitta och bak. Dra kuken fram o tillbaka i skåran några gånger för att sen trycka in den i hennes inoljade fitta. Knulla henne hårt ett tag innan kuken dras ut ur fittan för att börja arbeta sig in i hennes bak.

Låta henne ligga där och bara ta emot kuk i baken utan att kunna komma undan.
Misstänker dock att hon skulle hämnas på mig genom att spänna fast mig och trycka upp något i baken på mig. Buhu så ledsen jag skulle bli då.

Brukar gå in o kolla på hennes sexiga bak på morgonen o smeka hennes skinkor lite.
Det är en bra start på dagen det.
Om några dagar ska vi få lite semester då barnen ska åka iväg.
Det ger oss lite mera möjligheter att kunna njuta av varandra på ett mera avancerat sätt. Det blir inte lika mycket bondage när barnen är hemma. Även om vi kan vara väldigt avancerade trots att dom är det.

Nu ska jag njuta av Slynan så ni får vänta på detaljer.

Inga kommentarer: