tisdag 14 juli 2009

God start på dagen

Satan vad skönt det var imorse.
Mr M skulle ju gå in o väcka Slynan var det ju tänkt.
Men just som jag skulle göra det ringde det i min telefon.
Slynan undrade vart Mr M befann sig.

Fick komma in i sovrummet och där låg Slynan med särade ben.
Hon var härligt inoljad och onanerade.
Fick lov att se på henne en stund innan jag klädde av mig för att knulla henne.
Så underbart skönt att knulla så där på morgonen.

Vi hörde barnen i babywatchen så vi visste att dom var på väg upp.
Det blev till att skynda sig lite men det var det helt klart värt.
Mer spontan knull till det svenska folket.

1 kommentar:

Bengt Olsson sa...

go kväll på er, kan nog tänka mig att ni hade skönt imorse, en slags snabbis på morgon kröken förmodar jag eftersom de började vakna era barn

kramis