onsdag 15 juli 2009

Porrsurf

Mr M skulle gå in o läsa tidningen online därför gick jag in under senast använda länkar.
Där fanns redtube med och jag tappade fokus på tidningen kollade genast in på den länken. Det visade sig att det var en catwomen som blev fistad.

Tror Slynan gillar det med fisting mer o mer.
Själv blev jag väldigt sugen på att se Slynan fista en tjej och att tjejen fista Slynan.
På videon fistade dom med två händer och det är jag nyfiken på att se Slynan bli fistad så. Hon smygtittar minsann på porr min Slyna. Det är nästan värt att bli uppbunden i förrådet naken en stund.

2 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

finns mycket hitta på nätet men det gäller vara försiktig ju vissa sidor kan genera in skit i dator typ virus kan planteras utan man märker det ju
tips kolla med andra vänner och kompisar vad de kollar och att de inte har problem.
man får lita på sunda förnuftet att de pålitligt sida

det du skriver låter underbart få annan göra på sin tjej ju

kåt kram på er båda

starsprinkle sa...

åhh jag är såå nyfiken på fisting!