lördag 29 augusti 2009

Ang kommentarer

Mr M o Slynan har fått många trevliga kommentarer.

Linda har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Pervon":
Det är fan inget fel på att vara lite pervers ;)
Jag älskar er blogg!
Jag hopppas verkigen inte att ni blir nerstängda som så MÅNGA andra sexbloggar jag läser. VAD ska jag då roa mig med?
Upplagd av Linda för Mr M och Slynan den den 28 augusti 2009 08:02

6insthlm har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Pervon":
härligt inlägg och sex är som bäst när det varieras och spänning, åtrå och njutning kan byggas upp eller bara levas ut, är åtminsåne min erfarenhet....
Härligt för er med att ni både är perversa, bdsm fantaster och kan älska hhehehepuss på er
Upplagd av 6insthlm för Mr M och Slynan den den 28 augusti 2009 10:53

6insthlm har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Träningsläger":
mycket spännande, och hur åker man på träningsläger?
puss och smisk
Upplagd av 6insthlm för Mr M och Slynan den den 28 augusti 2009 10:56

Lady and her Tramp har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Pervon":
Jag, Lady, älskar en hård hand runt halsen och en hårda smisk på rumpan.
Äääälskar. (Varför svarar ni på kommentarerna i er egen blogg?) :)
Uppskattat vore så vi kan se dem direkt ist för att länka vidare!
Puss OCH TREVLIG HELG!
Upplagd av Lady and her Tramp för Mr M och Slynan den den 28 augusti 2009 22:24

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Pervon":
Jag kommer inte ihåg hur jag hittade hit en gång i tiden men jag kommer så länge ni skriver vara en trogen besökare. Ni skriver fint, ärligt och kärleksfullt.
Önskar jag hade en egen Mr M.
/Moneses- en annat pervo...
Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 28 augusti 2009 23:44

Kan meddela att vi håller på och jobbar med en backup plan om bloggen skulle bli stängd.
Hur det går till kommer meddelas inom kort.
Tanken är att vi ska finnas kvar.

Vad det gäller träningsläger ska jag berätta när det har varit.
Innan dess så har jag munkavel på.

Anledningen till att jag svarar i våran blogg är att jag tar det som ett inlägg istället för att fler ska kunna läsa det. Alla kommentarer som vi får kan bli som ett inlägg med ett efterföljande svar. Kan däremot skriva ett svar i era egna kommentarer med men huvudsvaret kommer ligga på den här bloggen.

Lite roligt att få kommentarer från läsare som läst oss länge.
När man dessutom ser att man fått besök av er på andra ställen gör det hela lite roligare.
Alla borde ha rätt till en egen Mr M.

Inga kommentarer: