söndag 23 augusti 2009

Skönheten.

Det här med att vara nakna är ju väldigt skönt.
Igår kväll innan vi bestämde oss för att se på en film tillsammans så hoppade vi in i duschen så var ju det klart. Efteråt låg vi i soffan båda två. Slynan iförd morgonrock o Mr M iförd enbart en handduk.

Som nästan alltid med en morgonrock så gled den ju isär så Slynans underbara bröst tittade fram. Njuter så mycket av att se den vackra kvinnans kropp. Den är allt som jag vill ha. Hon har en perfekt kropp på alla punkter. Vissa perioder är hon ju som andra kvinnor o känner sig tjock o fet osv. Men det är hon inte utan hon har en helt underbar kropp som jag inte kan vara utan.

Senare när vi kollat på film så gick vi o la oss.
Naturligtvis blev vi liggandes i skeden.
Det är så skönt att ligga bakom Slynan med kuken mot hennes skinkor o hålla hennes bröst i handen med bröstvårtan mellan fingrarna.
Som vanligt så växer ju kuken när jag har den så nära hennes båda knullvänliga hål.
Med jämna mellan rum måste man smeka den ursexiga stjärten som hon har.
Den stjärten får mig kåt bara jag tänker på den.

Nu på morgonen innan jag gick upp var jag tvungen att dra bort täcket från denna vackra kvinna o pussa henne ordentligt på stjärten.

Man måste se skönheten hos varandra även när man har barn o är gifta.
Det handlar mycket om att vara kärleksfulla o älskvärda mot varandra.

2 kommentarer:

moisture sa...

du skriver så varmt och kärleksfullt om din kvinna ,så att er kärlek riktigt slår emot mig på skärmen och det gör mig alldeles varm inombords !!!

starsprinkle sa...

håller med 'moisture'.
Du skriver helt underbart varmt,kärleksfullt,och även hett om din slyna :)