måndag 24 augusti 2009

Arbetena fortskrider.

Mr M o Slynan gillar ju att hålla på med saker inom sex tillsammans.
Vi har ju båda två väldigt öppen syn inom just sex.
Detta leder ju till att vi kan prata om det mesta.

Mr M sysslar ju med en hel del byggande just nu ute i sin lilla verkstad.
Slynan vet nog inte allt som Mr M bygger men hon misstänker nog en hel del.
Mr M avslöjar inte allt men en del kan jag ju avslöja för er läsare.
Ni kommer ju få reda på vad det är iaf när det är klart o används.

Slynan sa en dag att hon ville ha en knullmaskin och naturligtvis ska hon få det. Betalar dock inte drygt 3500 för en sådan när det går att bygga en egen. Så sagt o gjort arbetet är igång och ska invigas så fort det går. Den första blir en ren prototyp och det ska byggas flera.
Mr M ska ha 2 till Slynan så det går att ha en i fittan o en i baken samtidigt som Mr M knullar henne i munnen. Ja det blir en heldel penetrerande på Slynan men det gillar hon ju.

Tanken är väl att om det går relativt lätt att få till en så finns det planer på vissa andra saker men som sagt det får ni reda på senare.

Min Slyna får vara med om mycket udda saker men det är ju så att hon inte har något emot det då hon litar fullt ut på mig. Dock kommer en del saker att göra lite ont på henne men det är ju en del av tjusningen. Kanske får lov att bygga mig själv en pisk o smisk maskin också så hon blir lite lätt öm på skinkorna.

Tack förresten för kommentaren om inlägget där jag skrev om Slynan.

3 kommentarer:

starsprinkle sa...

låter ju riktigt spännande :)

Br. sa...

Må hända att jag är liiite avundsjuk... Men jag köper hellre en, tyckte inte 3500 kronor var farligt?

History Teller sa...

Är inte advundsjuk, är inte avundsjuk, är inte avundsjuk...;)