fredag 28 augusti 2009

Pervon

Äntligen fredag o man får njuta lite av lugnet.
Mr M o Slynan älskade med varandra igår.
Hur perverst låter inte det då.
Vi sysslar ju med Bdsm och då kan man ju inte älska hur som helst.

Det ska vara hårt o brutalt hela tiden.
Eller så är det så att folk fått det om bakfoten.
Det finns för mycket folk som inte vet vad det handlar om.
Ovissheten skapar mycket problem.
Om folk bara vågade släppa loss i sina lekar.
Hur många av er har inte gett någon en klatsh på baken när ni knullat.
Då har ni tagit det första steget in i Bdsm världen.
Råkade ni dessutom gilla det så är ni numera perversa.

Så Mr M säger grattis till det och se till att njut av denna fantastiska upplevelse.

4 kommentarer:

Linda sa...

Det är fan inget fel på att vara lite pervers ;)

Jag älskar er blogg! Jag hopppas verkigen inte att ni blir nerstängda som så MÅNGA andra sexbloggar jag läser. VAD ska jag då roa mig med?

6insthlm sa...

härligt inlägg och sex är som bäst när det varieras och spänning, åtrå och njutning kan byggas upp eller bara levas ut, är åtminsåne min erfarenhet....

Härligt för er med att ni både är perversa, bdsm fantaster och kan älska hhehehe

puss på er

Br. sa...

Jag, Lady, älskar en hård hand runt halsen och en hårda smisk på rumpan. Äääälskar. (Varför svarar ni på kommentarerna i er egen blogg?) :) Uppskattat vore så vi kan se dem direkt ist för att länka vidare! Puss OCH TREVLIG HELG!

Anonym sa...

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade hit en gång i tiden men jag kommer så länge ni skriver vara en trogen besökare. Ni skriver fint, ärligt och kärleksfullt.

Önskar jag hade en egen Mr M.

/Moneses- en annat pervo...