söndag 7 februari 2010

Fetisher

Mr M har ju sina fetisher och jag har märkt att dom blir tydligare o tydligare. Jag har en väldig kärlek till just rostfria grejor. Jag gillar det materialet något enormt och har börjat skaffa mer o mer av det. Det ska införskaffas bojor, halsband mm.
Men det jag håller på och letar efter just nu är ett kyskhetsbälte i rostfritt som jag kan ha till Slynan. Det blir bra svårt att ge henne orgasmförbud annars. Det är ju för lätt att bara säga att man har inte gjort något om jag frågar. Kan inte sy igen fittan på henne och skulle hon pierca sig därnere så jag kan sätta hänglås så kan hon ta ur piercingen så är det frittfram.
Men just kyskhetsbälte har hon vissa problem att ta bort om jag har nyckel med mig.

Så jag får leta vidare efter denna produkt.
Tips mottages gärna.

1 kommentar:

The Mansion sa...

Se på sidan http://harmoniskt.se/...
- MatsL har även kyskhetsbälter :)