fredag 12 februari 2010

Torsdag

Igår så hade Mr M en dag som ug åt Slynan.
Så det var en dag som ägnades åt att städa och att serva Slynan.
Inget vidare avancerat direkt utan det var en lugn o skön dag.
Slynan ville plåga Mr M så redan på morgonen fick jag ett par av hennes string i spets som jag skulle bära hela dagen. Det var ju bara att dra dom på sig. Det var väl mest i början man tänkte på dom sen var det inget märkvärdigt med det.

Väl hemma igen efter jobbet så var det bara sätta igång med matlagning och städning. Höll på med det framtill 20.00 ungefär sen blev det en stund framför tv:n med Slynan. Så när grannfejden började vid 22 så var det bara slappa.
Mitt under grannfejden fick jag tillåtelse att gå o duscha av Slynan.
När jag kom ut ur duschen satte jag mig i soffan och inväntade Slynans order.
Det var att jag skulle hämta olja, en latexhandske, halsband och koppel.
Slynan själv hade gått o hämtat ett par fulstring hon hade.
Så det var bara ta på sig halsbandet, stringen o halsbandet och ge kopplet till Slynan. Hon drog ner mig på alla fyra och sa åt mig att ta olja i handen o runka tills jag kom. Så där fick jag stå framför henne med baken mot henne och runka. Hon använde mig som fotpall och drog lite i stringen med jämna mellanrum. Hon smekte baken lite och piskade mig över anus o pung med kopplet under tiden jag runkade. När jag väl kom i en orgasm som var bra härlig så var det riktigt avslappnade.

Att stå så där framför Slynan och vara helt utlämnad åt henne är en skön känsla. Att känna sig blottad o veta att hon ser o kan göra vad hon vill. Den kvinnan har jag full tillit till på alla sätt.

Slynan får minsann ta sitt också när hon mår bättre, så det är inte bara Mr M som blir drabbad. Det här är en rejäl skillnad mot ett vaniljförhållande. Vi går igång på att utsätta varandra för den här typen av förnedring medans andra absolut inte skulle kunna tänka sig något liknande överhuvudtaget. Så vi passar väldigt bra ihop och vårdar vårat förhållande på alla sätt. Att vårda sitt förhållande är något alla borde göra.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Åhh,så sjukt underbart :)