torsdag 11 februari 2010

Om relationen mm

Mr M håller på och kollar över hur mycket Slynan gör sig skyldig till slarv denna vecka. Hon har ont i ryggen och kan pga detta inte utföra sina sysslor. Det resulterar i att hon kommer att få stå uppbunden dessto längre. Denna gång blir det garanterat gag-ball för att få henne att inte låta för mycket.

Slynan har ju önskemål om att få riktiga blåmärken som dom Mr M har kvar sedan en vecka tillbaka. Har ju fortfarande rejäla blaffor på insidn av lårena sedan jag fick rappa mig själv med flätade reppiskan. Den fungerar verkligen inte med min kropp då jag inte kan visa mig ute efter en sådan behandling.

Idag ska däremot Slynans garderob rensas och sorteras.
Eftersom Mr M väljer kläder till Slynan varje dag så börjar det bli svårt att hitta något passande. Hon har verkligen funnit sig själv i att jag tar fram åt henne. Är det något som hon inte kan ha så ringer hon och ber om lov att få byta ut det. Det har hänt en gång på snart tre veckor att hon ringt och det var för att hakarna på ett par byxor var dåliga. Annars har denna kvinna med enorma kontrollbehov på sin klädsel funnit sig i att ha precis det Mr M tar fram.

En del kan tycka att det inte är en så stor grej men då ska ni veta hur stort hennes kontrollbehov egentligen är på just kläder o utseende. Så det är en jätte offring från hennes sida då hon gick med på det. Så hädan efter är det Mr M som handlar hennes kläder. Det har hon själv bett om. När första veckan började närma sig sitt slut så började hon få ångest över att själv börja välja kläder igen. Så det är på egen begäran som det hela har fortsatt. Hon trodde innan vi började att jag bara skulle ta korta kjolar utan trosor och lägga fram pluggar som hon skulle bära. Så har inte fallet varit utan jag tror hon haft korta kjolar några gånger bara. Det kommer att komma fler gånger men man måste ju göra det vid rätt tillfällen helt enkelt.

Det är ett förtroende som hon gett mig och det ska inte missbrukas.
Det är samma sak när Slynan bestämmer över Mr M.
Då avgör hon precis allt vad jag ska göra osv.
Jag tror att man vinner väldigt mycket på att kunna ge varandra den tilliten.
Man kan göra det på väldigt många sätt både inom vanilj o Bdsm förhållanden.
En skillnad kan vara att inom vanilj förhållandena så blir det klassat som förnedring medans i ett Bdsm förhållande är det att lyfta förhållandet till nästa nivå.
Nu är det stora stenar i ett litet glashus så naturligtvis retar det någon.
Jag anser iaf att det är nyttigt med smisk, pisk och lite förnedring i ett förhållande.
Många skulle må väldigt bra att bara ge sig hän till sin partner. Just det här att lita fullt på någon och bara ge sig hän.

Mr M o Slynan har ju ett förhållande där vi går på klubb numera.
Vi har ju barn och just därför kommer vi inte alltid att kunna gå samtidigt.
Vi har diskuterat detta och eftersom vi dessutom har lite olika behov så är det helt ok att den ena är på klubben o leker medans den andra är hemma. Skillnaden med att gå på en seriös klubb är att man helt enkelt inte knullar. Går man på en seriös klubb så kan man hjälpa någon annan i forma av att man blir ett redskap åt dom. Man kan hjälpa till och piska upp någon eller vad dom nu ber om. Att piska upp någon betyder ju inte att man knullar dom utan man kan ju helt enkelt knulla när man kommer hem. Det är en annan form av njutning som man får när man är där. Helt klart en otroligt mental njutning. Samma njutning som man kan få av att ge sig totalt hän till den andre parten o bara låta sig ledas.

Vill med detta bara konstatera att Mr M o Slynan har ett väldigt bra förhållande som vi är väldigt nöjda med. Vi har hittat hem.

Fördömmer verkligen inte alla andra förhållandena som finns men vi är väldigt nöjda med vårat och vill inte byta med några andra.

Inga kommentarer: