onsdag 24 mars 2010

Kommentarer

Fick följande kommentarer.

BusigaParet har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Om bloggar mm":

Hej på er!

Vi tycker fortfarande om er så oss tappar ni inte i första taget;)
Tycker att bloggar som era och vår egen med för den delen, som inte består av massa tjafs som tävlingar och tiotusen olika reklambilder överallt, är mycket roligare!

Vi vill gärna läsa om det riktiga och följa era tankar och funderingar. Och detta känner vi även själva att vi hellre har ett litet antal läsare som VILL läsa om oss och se våra bilder och höra om våra äventyr...mycket hellre än att ha flera tusen läsare om dagen som egentligen bara kommer in för att de vill vinna grejer.

Så fortsätt i samma stil så vet ni att vi som gillar er alltid finns kvar!

Kram på er från Mrs Smith

Upplagd av BusigaParet för Mr M och Slynan den 23 mars 2010 15.24

Så en till då.

Kärleksknop har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Om bloggar mm":

Jag önskar att jag fick leva ut lika oft som ni, då skulle jag kunna uppdatera mig blogg tillräckligt ofta för att den ska kännas mera riktig.

Men båda mina karlar envisas med vanilj :)

Upplagd av Kärleksknop för Mr M och Slynan den 24 mars 2010 02.07

Vad det gäller Busiga paret så är det en blogg om riktiga människor som skriver om sex på ett naturligt vis. Dom låter vardagen styra också, det är inte alla dagar som det fungerar med sex osv. Den smällen får man ta men det visar att man är mänsklig.

Vad det gäller Kärleksknop så tycker jag att det är lite synd att hennes karlar är för mycket vaniöj för det är en blogg som startade och jag började gilla. Den var inte aktiv så länge utan hon tappade lite. Men jag kan helt klart säga att den skulle jag gärna läsa mer om. Skriv lite om dina drömscenarion osv. Gräv lite i det undermedvetna o dröm dig bort på äventyr i texten. Jag personligen skulle väldigt gärna vilja läsa om det. Så skriv ihop lite och släng iväg en kommentar när det finns något att läsa så har du helt klart en läsare.
Hur gick det där till. Gav nästan ett uppdrag till henne och så är det inte tänkt.

Får alla fall passa på o tacka våra seriösa läsare som följer oss.

Inga kommentarer: