fredag 26 mars 2010

Slynan fick pisk

Slynan ville i onsdags flytta sin piskning tills igår.
Hon var slutkörd och orkade inte, så igår blev det då dags.
Slynan fick gå in i duschen en snabbis.
Väl ute fick hon lägga sig i blöjbytarställning.
Började med att piska lite lätt med det flätade repet o Slynan kved.
Lättade då lite på hennes smärta genom att ta fram en grov dildo som jag satte i hennes fitta. Då fick hon något annat att tänka på.

Efter en stund med smisk o pisk i den ställninigen la hon sig på sida och tog emot repet. Tycktre hon kved mycket och tog därför fram ridspöet och började rappa med klara o tydliga smällar. Vände efter en stund på henne så hon låg på mage o alternerade med repstumpen o ridspöet.

När hon hade fått röda fina märken så tryckte jag upp hennes ben så hon låg på sida med benen framåt. I den ställningen drog jag ur dildon o satte in kuken istället. Började knulla henne samtidigt som jag piskade med repstumpen. När jag hållt på så en stund började jag massera in en form av tigerbalsam på hennes skinkor samt på hennes klitta. Knullade en stund så det fick verka innan jag rappade till några gånger med repet för att få in balsamet på djupet.

Tog ett rejält tag om hennes hals o tryckte ner henne i kudden innan jag knullade tills jag kom i en skön orgasm medans Slynan kippade efter andan.

Så idag får vi se om Slynan har något märke annars blir det en retur match idag. Hon kved dock ovanligt mycket så idag är det gagball som gäller.

Dessutom börjar ju Slynans nya uppdrag idag.
Så nu är det onani på hög nivå som gäller.
Hon gnäller över orgasmförbud det ska hon ångra för nu ska det onaneras o filmas oavsett vart hon är. Det kan komma ett sms till henne eller att jag säger åt henne att onanera o då är det bara göra det.

Inga kommentarer: