måndag 22 mars 2010

Om bloggar mm

Mr M måste erkänna att han saknar en del av dom gamla bloggarna. Man undrar ju tex vad som händer för Christine eller för Magstark. Det var bloggar som jag gillade och skrivna ur en ung tjejs perspektiv. Inte alls som andra unga tjejer som bara flashar sig utan dom hade kontakt med omvärlden och kunde skriva bra.

Numera vet jag inte om det finns så mycket bra bloggar längre men både Mr M o Slynan gillar Master&slynan. Dom har något gemensamt med oss och det kan vara lite rakt på. Annars är det många bloggar som ska vara så otroligt pretansiösa så man blir mörk rädd. Det är oerhört kommersiellt o tävlingar till höger o vänster.

Våran blogg har ju tappat läsare men det beror på stor del på att vi inte skriver om varje knull längre utan det är mera om våra värderingar o vårat bdsm liv.
Numera lever vi Bdsm i vardagen även om det inte alltid blir som vi tänkt oss. Vi är ju som vilka andra som helst som har ett familje liv också.

2 kommentarer:

BusigaParet sa...

Hej på er!

Vi tycker fortfarande om er så oss tappar ni inte i första taget;)
Tycker att bloggar som era och vår egen med för den delen, som inte består av massa tjafs som tävlingar och tiotusen olika reklambilder överallt, är mycket roligare!

Vi vill gärna läsa om det riktiga och följa era tankar och funderingar. Och detta känner vi även själva att vi hellre har ett litet antal läsare som VILL läsa om oss och se våra bilder och höra om våra äventyr...mycket hellre än att ha flera tusen läsare om dagen som egentligen bara kommer in för att de vill vinna grejer.

Så fortsätt i samma stil så vet ni att vi som gillar er alltid finns kvar!

Kram på er från Mrs Smith

Kärleksknop sa...

Jag önskar att jag fick leva ut lika oft som ni, då skulle jag kunna uppdatera mig blogg tillräckligt ofta för att den ska kännas mera riktig.

Men båda mina karlar envisas med vanilj :)