onsdag 14 juli 2010

Mr M hos läkaren

Mr M har idag varit o gjort en läkar undersökning.
Den visade som tur är inget.
Men det var väl sådär att få upp en tv-kamera med tillhörande ob-buss parkerad utanför. Den befann sig närmare bestämt i mitt urinrör och det är inget jag rekomenderar. Hade dock en dam som sköterska som tvättade kuken ordentligt innan och det var inte helt obekvämt. Dock blev det ingen reaktion på det.

Det hela började när hon sa att jag kunde ju dra ner byxorna lite o lägga mig på britsen. Nu är ju inte Mr M direkt prydd så jag klev ur brallorna o kalsongerna för att helt enkelt lägga mig på britsen. Vi låg o små pratade lite allmänt medans hon tvättade för att kunna bedöva. 2 stora sprutor kom hon med som hon tömde rakt in i urinröret och sedan satte hon en klämma runt kuken.

Vi fortsatte vårat samtal om semestrar mm.
Sen kom läkaren in o vred på skärmen så jag skulle få se.
Det var en intressant resa in i mig själv.
Så numera har jag sett hela vägen från ollonet in till urinblåsan.
Det var lite intressant när han beskrev undertiden han körde in kameran.

Dock har det känts en del nu på kvällen när bedövningen släppt och man är tvungen att gå på toa igen. Pissa taggtråd kan man ju påstå att man gör men det minska i intensitet iaf. Dock känns det fortfarande som om bedövningen till viss del fortfarande fungerar för det känns inte som om jag har kontroll över den ännu.

Ska ju bli intressant ikväll för då tänker jag knulla min Slyna.

Inga kommentarer: