tisdag 13 juli 2010

Typiskt svenskt

Känner mig typiskt svensk just nu.
Men jag måste faktiskt klaga lite på vädret.
Det är lite i varmaste laget för att jobba.
Mr M har vissa problem eftersom det inte går att jobba i kortbyxor inom mitt yrke. Detta ställer till vissa problem då byxorna är helt fuktiga efter bara någon timme. Behöver iaf ett dygn med duggregn så det kyler ner marken lite, dessutom kan man ju få tillbaka lite grönt på gräsmattan då.

Men samtidigt så njuter jag enormt av att det är varmt o skönt.
Det är längesedan som jag kunde njuta så här av att det är sommar. Det har alltid varit en massa måsten som ska ske varje år. Så är det inte iår. Har klarat av många av mina måsten redan och dom saker som jag håller på med nu har ingen tidspress. Jag pysslar lite då o då istället. Man ska ha en lust till att göra saker annars blir det inte bra.

Har man en lust blir dessutom resultatet bättre.
Jag längtar redan enormt till helgens minisemester.
Dessutom ser jag framemot nästa helg då det är dags för The Mansion igen. Har vissa planer för min Slyna då. Ska inte avslöja en massa här för hon måste ha något att fundera på. Ska börja kolla vad hon ska ha på sig då. Det ska vara lätt o smidigt att ta av från hennes kropp. Har en svag känsla av att hon kommer råka få min kuk i sig en eller ett par gånger under den kvällen/natten. Vad som kommer hända mer lär ju märkas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min svala källare är en riktig tillgång i värmen! Kylan där nere är guld värd.

Sista veckan på jobbet (veckan efter midsommar) var lika svettig för mig. Kan inte heller ha shorts på jobbet och det var näst intill outhärdligt!

Ha det så trevligt på The Mansion i helgen!