onsdag 14 juli 2010

Stolt o uppdrag

Igår kom äntligen det där åsk ovädret som man längtat efter. Det var riktigt skönt med lite smällar o regn. Luften blev bättre o inne temperaturen sjönk lite. Idag blir det väl lika varmt igen men det kan jag ta.

Slynan gjorde mig stolt o nöjd igår.
Tänker inte gå in närmare på det men det har att göra med troslöshet.
Nu börjar semestern att närma sig med stora steg.
Så för att fira att den börjar närma sig tänkte jag att Slynan ska få skicka lite bilder till mig på jobbet idag.

1 bild med bundna bröst.
1 bild där hon sitter på huk o visar hela underredet för mig.
Bonus bild om hon vill ha pluspoäng är likadan som ovan fast med analsmycket på plats.

Det är sådana småsaker som gör att en arbetsdag går mycket fortare.

1 kommentar:

frökenhelena sa...

Lite trevligt att titta på kan f vilken trist och lång arbetsdag att flyga fram, hoppas att du får e härlig dag på jobbet :)