söndag 28 september 2008

Att slicka en fitta

Mr M ska gottgöra sin Slyna ikväll.

Hon sa så mycket fina saker om Mr M på festen igår.Hon stod rakt upp och ner o berättade för alla kvinnor där att Mr M slickar fitta som en kvinna. Det är det bästa beröm en man kan få på hur duktig man är. Ni kvinnor fattar vad jag menar.

Ni män som inte slickar fitta som en kvinna har lite att lära er.Det är inte bara pang på o vifta runt en stund.Det krävs mycket träning och ofta.Mr M tränar mycket o gärna på Slynan.Nu är jag inte bara en jävel på att slicka jag kan knulla också.Det har jag Slynan att tacka för. Så mycket som vi knullat gör många avundsjuka. Vi har nog knullat mer det sista året än vad många gör på 10 år.

Mr M ska ge sin Slyna belöning idag för att han var elak mot henne inatt, vet inte själv vad som skedde. Min bild av när jag gick o la mig stämde inte alls med Slynans bild. Det skiljer över 1,5 timme.

Får hoppas att jag får massera Slynan med olja ikväll och att hon placerar sin goda fitta över mitt ansikte så jag får gottgöra henne ordentligt. Det är ju ett under att hon inte band fast Mr M i natt när jag var elak mot henne. Hon pratade med sina vänninor på festen och sa att hon skulle ringa dom nästa gång hon ska binda Mr M.Då kan ju Mr M råka bli sexuellt utnyttjad. Oh så hemskt.

Älskar min Slyna över allt annat, hon är det bästa som finns.

Inga kommentarer: