torsdag 2 oktober 2008

Underbar avslutning

Kvällen igår avslutades med ett skönt knull.
Började att leka med olja på Slynan för att få henne ordentligt blöt.
Smekte henne med fingrarna för att sedan vända mig om och slicka henne, undertiden jag slickade så passade jag på att leka med flera fingrar i henne.
Det resulterade i att hon kom i en skön orgasm efter ett tag.
Lät fingrarna vara kvar i henne medans orgasmen ebbade ut, då blev det dags att låta tungan jobba igen.

Denna gång kom hon väldigt fort.

- Snälla kom o knulla mig fick hon fram.

Så det var bara vända sig om igen och stoppa kuken i henne.
Behöll handen med några fingrar i henne så jag kunde styra henne ordentligt, det fick henne väldigt vild.
Mer eller mindre lyfte henne i blygdbenet medans jag knullade henne brutalt.
Det resulterade i att Slynan kom igen istortsett samtidigt som Mr M.
När Mr M kommit sjönk han ner över Slynan och kramades en stund fortfarande kvar i Slynan.

Mr M har lärt sig att om man ligger kvar i henne och sedan rör sig lite försiktigt så penisroten nuddar hennes klitta då blir hon kåt igen.
Denna behandling brukar leda till att hon måste smeka sig själv till en orgasm till medans Mr M fortfarande är kvar i henne.
Den orgasmen är bra skön för man känner hur hennes fitta riktigt krampar runt kuken.


Efter en sådan sexakt på kvällen sover man väldigt gott.

Inga kommentarer: