söndag 28 september 2008

Slynans version om det hela

Jag är lite besviken över att Mr: M inte kommer ihog det han gjorde i natt.
Ibland önskar man att man hade en dold kamera hemma.

Han kom in när jag satt på toan och drog ner byxorna.

- Det blir inget, sa jag trött.
- Men ser du inte vad vacker den är.
-Men sluta nu....
- Men hallå jag tycker faktiskt det är snygg.
- Ja jo det är den men jag orkar inte.

Här blir Mr: M skit sur och börjar med nåt annat.

Jag går in och lägger mig i sängen och tänker överaska honom.
Så jag börjar smeka mig själv och när han kommer in fräser han:

- Sluta!!
- Jag trodde du ville... vill ju bara göra dig glad.
- Det är inte läge för det så SLUTA!!!!
- Stick åt helvete då, säger jag ilskt.

Han går in i badrummet och håller på där hur länge som hellst, sen kommer han ut och fräser.

- Fy fan du sover ju innan jag hunnit ner i sängen.

Jag svarar inte ens.
Sen slänger han av mig täcket slickar mig i en 69 och sätter på mig i olika ställningar som han tycker funkar skit bra men i själva värket hittar han inte ens in i mig.

Till sist tröttnar jag och ställer mig på alla 4 så han kan knulla mig ordntligt och då va det strax avklarat.

-Fan vad skön du är, säger han och somnar.

Och detta kommer han inte ihåg och hur i helsike ska jag kunna bevisa att det har hänt.........
Ja jag skrattar gott i dag men det gör inte han.

Inga kommentarer: