måndag 29 september 2008

Kärleksförklaring

Idag skrev Mr M en kärleksförklaring till sin Slyna.
En liten beskrivning vad hon gör med mig.
Det finns ingen jag älskar så mycket som Slynan.
Jag ser framemot att vakna bredvid henne varje morgon.
Jag njuter av att titta på henne när jag går upp.
Jag ger henne en kyss varje morgon om jag inte är för sen.
Visar hon baken där hon sover i sängen får hon en kyss på skinkan.
Jag avgudar den kvinnans bak. Den är så jävla sensuell o vacker.
Jag får inte nog av den.

Finns inget så vackert som när Slynan står på alla 4 med särade skinkor och längtar efter Mr M´s kuk.
Den kvinnan betyder allt för mig och jag byter inte bort henne mot något. (ni kan ju ge mig bud)
Ni kanske kan få dela henne med mig men hon är min Slyna så är det bara.
Ibland får hon ha Mr M som Slyna för att hon ska få avreagera sig lite.

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET SLYNA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ju så go att jag finner inge ord.

jrag älskar dig så mycket