söndag 28 september 2008

Det bortglömda knullet

Nu är Mr M upprörd.

Slynan påstår att vi knullade inatt igen.Mr M säger att vi inte gjorde det.
Mr M skulle ha stått och viftat med kuken framför Slynan.
Slynan ville inte knulla men det ville Mr M.

Mr M gick in i badrummet och Slynan la sig på sängen och onanerade för att göra Mr M glad och sig själv kåt.
Mr M fräste åt henne att så kunde man väl för fan inte göra om han inte fick knulla.
Då blev Slynan sur och vände sig om.

Tydligen så slickade jag Slynan och knullade henne.
Det blev tillslut bakifrån och då gick det för Mr M direkt.

Mr M kommer inte ihåg något av detta och tror att Slynan drömt.
För så full var jag inte och hade jag varit det hade jag ju inte fått stånd.
Fast jag vaknade utan linser i morse och dom vet jag inte om att jag tagit ur.

Får väl prov knulla Slynan för att se om det är sant.
Det var iaf skönt för mig säger Slynan.

Inga kommentarer: