tisdag 31 mars 2009

Fick lite lust....

Vi tog det ju lugnt med sex i söndagskväll för att vi inte kände för detmen det tog vi igen igår.
Kände för att vara lite hårdare igen, så jag stegade in i badrummet när Slynan duschade.
Drog tag i hennes hår och tvingade ut henne ur badrummet och in i sovrummet.
Hon följde snällt med då det var ett rejält grepp om håret.
Satte på henne bojor på händerna och satte fast ett rep i dom.
Puttade ner henne på sängen och monterade bojor på fötterna.
Satte på henne ballgagen och ögon bindeln.
Med armarna bakom ryggen så drogs repet genom öglan i taket så armarna pekade rakt upp.
Benen drogs isär och fästes i varsin ögla i sängen.
Nu låg hon där med brett särade ben och visade upp sitt kön för mig.

Vid det här laget hade jag ett rejält stånd redan.
Tog fram den korta piskan och smekte henne längs med låret innan det första rappet kom.
Slynan ryckte till av överraskning och muttrade något bakom gagballen.
Rappade igen och hon ålade lite igen men något mindre.
Antagligen gick smärtan över till njutning nu för jag såg hur hennes blygdläppar började säras mer o mer. Det började glänsa om hennes fitta av kåtsafter.
När hennes bak var röd randig o öm så oljades den in.

Ska man hålla på och göra en bak randig ska man minsann ta hand om den och vårda den också.
Annars ska man inte hålla på.

Tog fram den stora jätte dildon vi har la den bredvid på sängen.
Kunde inte låta bli att stoppa kuken i henne efter att ha dragit den över fittskåran o klitoris ett par gånger. Knullade en liten stund tills jag ansåg att hon var redo för jättedildon.
Tog fram oljan och hällde det mellan hennes skinkor såp det fick rinna ner till fittan.
Började lirka in dildon i henne och såg på henne hur hon njöt av att bli ordentligt fylld.
När dildon var i henne började jag smeka hennes bakrehål med kuken och lät ollonet nosa i öppningen. Slynan som låg så vackert fast bunden kom ingen vart så hon slappnade av så mycket hon kunde.

Började lirka in ollonet i baken på henne tog det väldigt lugnt eftersom det inte bara är att trycka på där. Mr M har en grov kuk så sett så man får ta det lugnt.
När ollonet kommit in så tog jag en liten paus då jag drog hennes huvud bakåt med ett tag i håret. Samtidigt som huvudet vinklades uppåt tryckte jag kuken i botten på henne.
Det blev ett rejält stön från henne.

Tog bort ballgagen för att kunna höra henne stöna.
Det var rejält trångt i baken idag pga jättedildon.
Slynan stönade bra högt och det behövdes inte många juck innan jag kom i baken på henne.
Lossade hennes ben och armar, vände runt henne på rygg och särade hennes ben för att slicka henne till en orgasm. Det behövdes inte många slick för att få henne att komma i en orgasm som hon vrålade rakt ut.

Det är skönt med lite brutal knull ibland.
Man kan inte alltid älska.
Kärlek har många sidor och för oss handlar det om att hitta en kombination.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

fan oxå,nu blev jag skitkåt.
Och ska precis till att laga middag.
Dumma dig!