lördag 4 april 2009

Bak sex

Kollade precis en snutt på en porrfilm.
Tjejer som sexade med varandra.
Att stoppa fingrar i stjärten på någon och penetrera med dildosar och pluggar har jag inget emot.
Men när dom börjar slicka stjärten på varandra vet jag inte om jag tycker om det.
När dom dessutom stoppar in stortån i baken så känns det så där.
Kan dock tycka att det är jävligt sexigt om en tjej värmer upp stjärten själv genom att stoppa in flera fingrar i baken för att visa hur välkommen man är.
Jag vet hur skönt jag själv tycker det är med finger/rar i baken vid rätt tillfälle.
Men som sagt när dom börjar slicka varandras stjärtar får jag nog.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

Slicka stjärt är inte så farligt som det låter.
Personligen så gör det varken till eller från för mig att få stjärten slickad,men ett ex till mig älskade det!