söndag 29 mars 2009

Gårdagen.

Det blev ett riktigt skönt avbräck i vardagen genom en utgång igår.
Både Mr M o Slynan rakade sig o gjorde sig fina.
Vi var så släta o goa.

Naturligtvis kunde vi ju inte låta bli varandra när vi gjorde oss fina.
Så det blev ett skönt knull mot handfatet i badrummet.

När vi väl njutit av varandra klädde vi på oss våran klädsel.
Slynan fick ju narurligtvis ha kort kjol utan trosor.
Mr M vill ju ha henne så.

I väg mot lokalen vi skulle på, redan i taxin dit så började vi att egga varandra.
Båda två var bra kåta redan innan vi gick ut.
Hela dagen hade andats sex.
När vi kom till lokalen var det inte så mycket folk ännu utan det fanns gott om plats.
Vi tog ett bord lite i skymundan för att få lite lugn.
Våra övriga bekanta dök upp och kom över till oss.
Tjejerna var upp o dansade en hel del eller snarare ålade sig mot varandra i någon form av dans.
Dom var nog bra kåta för det riktigt lös om deras ögon när dom kom till bordet.
Mr M gick iväg en stund och när jag kom tillbaka såg jag inte till Slynan.
När jag hade satt mig ner igen märkte jag vart hon var.

Min gylf öppnades och jag kände hur min kuk plockades fram.
Ett par läppar slöts runt kuken och min förhud drogs tillbaka.
Det var inte lätt att sitta oberörd vid bordet med den behandlingen.
Slynan gjorde ett gott jobb där hon befann sig.
När det var klart så packades min kuk in igen och Slynan kom fram.
Det är tur att våra vänner känner oss.

Det började dra ihop sig till slut på utgången men Slynan måste ju få komma också.
Så det var bara ge sig upp på dans golvet och dansa lite.
Undertiden vi dansade förde Mr M ner handen innanför Slynans kjol och började smeka henne.
Hon var så kåt så det var riktigt mycket kåtsaft som trängt ur henne.
Det blev ju inte mindre när Mr M smekte hennes klitta.
Slynan viskade i mitt öra att det rinner längs hennes lår.
Slynan kom i en ordentlig orgasm där på dansgolvet, hon stönade rejält och det var säkert några som fattade vad som hänt för det kom lite avundsjuka blickar.

Sen blev det färd hemmåt igen och jag behöver väl inte ens skriva att vi knappt kom innanför dörren innan vi knullade ordentligt.

2 kommentarer:

M sa...

Låter som en mycket lyckad utgång. ;) Det är synd att så många är blygsamma och inte vågar sig på dom där offentliga grejerna.

starsprinkle sa...

Åhh,helt underbart!!