torsdag 2 april 2009

En snabbis

Så var det då morgon igen och dags att åka till jobbet.
Så jag har längtat hela natten eller också inte.

Det bästa med hela dagen blir att komma hem igen och känna Slynans kropp mot min.
Igår blev det en sån där snabbis då hon stallde sig med händerna på vardagsrums bordet.
Hon hade dragit upp kjolen så hon visade baken för mig.
Så det var bara runka upp den och trycka in den.
När vi precis var klara så ringde det på dörren och vi fick besök.
Varken Slynan eller Mr M hann in o tvätta av sig innan folket kommit in.
Misstänker att våra gäster fattade vad som hade hänt för i min näsa hängde lukten av fitta o kuk kvar. Men det var riktigt förbannat skönt.
Slynan hade ju bara en kort kjol utan trosor på sig så hon var ganska snart tvungen att smita iväg för att tvätta sig. Tror dessutom att hon tog på sig ett par trosor också för att det inte skulle efter rinna när hon reste sig o rörde på sig.

Hade våra gäster kommit 2 minuter tidigare hade dom stövlat in medans vi knullade och det här är personer som inte skulle kunna hantera det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt me snabbisar och bara tanken att de kunde ha kommit in 2 sek innan är upphetsande *L*

Johanna sa...

Jag håller med "PP"! Sjukt sexigt om de hade kommit innan för att bli påkommna, däremot inte kul av fel folk. Tänk om det hade varit så bra som att det skulle vara en fin kvinna med sin strap-on i högsta hugg ;)