torsdag 2 april 2009

Planerar lite

Att man blir så glad o lycklig över att komma hem så fort solen skiner.
Allting går så mycket lättare man blir ju mera glad o piggare.
Mr M har ju varit äckligt trött ett tag men nu börjar jag piggna till.
Kan ju bero på dom sköna knull som varit ett tag också.
Mr M somnar så grymt skönt efter att ha knullat Slynan.

Har ju nu börjat kolla lite på vad man kan skaffa för nya roliga leksaker.
Det finns ju en hel del men dom får inte ta för stor plats.
Jag måste ju skaffa en prostata stav då jag ju vill ha stimulans av Slynan.
Annars får vi sondera terrängen ordentligt.
Vi har ju en hel del redan som vi använder ofta.

Ska se till att skaffa en strap on också men inte för att Slynan ska knulla mig utan för att Slynan ska kunna leka med andra kvinnor. Mr M vill ju se Slynan knulla en annan tjej och tvärtom.
Det är ju en av mina fantasier som ska förverkligas.

Vad har ni själva för fantasier?

1 kommentar:

M sa...

Jag delar Slynans önkan där; det hade varit underbart att knulla en annan kvinna med strap-on. Jag vill ha 2 män samtidigt också. Är även sugen på mera tjejsex i allmänhet nu.

Det finns så mycket man vill göra..men detta är lite iallafall. :)