fredag 31 juli 2009

En vanlig torsdag

Kvällen igår började med lite trevlig slickning av Slynan.
Så gott o känna hennes smak i munnen.
Samtidigt så runkade hon mig, så skönt med mycket olja.
Efter att jag slickat en stund ville hon ha fingrar i sig med så det blev till att lirka in ett par fingrar. Hon ålade sig fram o tillbaka för att få trycket på rätt ställe samtidigt som hon runkade o smekte kuken.

Det gick en stund sen ville hon ha mera fingrar, det har jag lärt mig att det är hela handen hon vill ha då. Så på med lite olja o börja lirka lite. Handen kom in i hennes trånga fitta och man märker fort på henne att den trycker på varenda punkt hon har där inne.

Det märktes även på hur hon runkade mig, för ju skönare det var för henne ju mer tog hon i på mig. Det behövdes inte direkt lång stund innan hon kom i en ordentlig orgasm som krampade runt min hand. Drog försiktigt ur handen och hon la sig i skeden. Ställde mig grensle över hennes ena ben o lyfte på det andra och tog henne på detta sätt lite bakifrån. Så underbart skönt att köra in kuken i Slynans fitta.
Den är alltid lika skön att vara i.

Det blev ett ganska så hårt knull då jag tog tag i hennes hår o drog huvudet bakåt samtidigt. Växlade från hennes hår till att dra isär skinkorna på henne så jag kunde stöta ännu hårdare. Det resulterade i en riktigt skön orgasm för Mr M.

Efter att vi varit uppe o tvättat oss somnade vi i hållandes om varandra.

1 kommentar:

SALK sa...

härligt minkvinna gillar att fa hela handen, så sköönt när det kramar och se
underbar blogg