torsdag 30 juli 2009

Funderingar

Mr M börjar fundera på vad inlägg nr 1000 ska handla om.
Det borde ju bli något speciellt. Inte varje dag man skriver just det inlägget.
Har mina planer på det men vi får se om vi lyckas få till något av det.

Är annars allmänt kåt på Slynan som vanligt.
Det är jag i stort sett alltid men vissa dagar mer än andra.
Är även riktigt sugen på att ha ordentligt bondage stunder.
Både som den Dominanta och som den ug.
Slynan o Mr M turas om lite beroende på dagsform osv.

Skulle även behöva en tur till Syster Slynan för en helkroppsundersökning av henne. Man måste leka lite ibland för att få det lite roligt i sexlivet.
Men det vore även ordentligt trevligt att bli bunden stående som ett X o Slynan utnyttjar mig ordentligt. Med det menas hela mig inkl att hon stoppar en plugg i mig osv. Mr M har ju haft saker i baken tidigare o har inget emot det. Det är Slynan som tycker att det känns obekvämt att göra det på Mr M.

Men det är en sådan sak som hon kommer över om vi bara tar det lugnt.
Ingen stress för då kommer hon att slå bakut.
Men hon vet hur jag känner inför det så det kommer att ske när jag inte är beredd men hon är redo.

Så underbar är hon min Slyna.

Inga kommentarer: