lördag 1 augusti 2009

Kåt som ett troll idag

Mr M är så där härligt kåt på Slynan.
Har god lust att binda fast henne på bordet som står på uteplatsen.
Låta henne ligga naken där med benen särade så jag får fri insyn i hennes sköte. Smeka o känna lite när jag passerar.
Låta henne ligga där ett tag o höra hur folk passerar utanför.
Varför inte köra upp ett trådlöst ägg i fittan på henne och en trådlös plugg i stjärten på henne. Skulle tom kunna tänka mig att bjuda hem lite folk som får bevittna hur hon ligger där helt utlämnad till deras beskådan.

Skulle någon fråga om dom fick röra henne så skulle dom få det under min bevakning. Så länge jag är med så är det ok att ta på min Slyna inte annars.
Samma sak gäller ju mig jag är Slynans ägodel.

Skulle vilja att hon fick en kuk i munnen o en i fittan medans jag knullar henne i baken. Då skulle hon bli lycklig då det är en av hennes fantasier.
Fantasier är till för att uppfylla o vi har inga problem att uppfylla varandras fantasier. Vi är ju väldigt öppna med att prata om vad vi vill o inte vill inom vårat förhållande.

Lyhördhet är grymt viktigt om ett så pass öppet förhållande ska fungera som vi har. Inte öppet som att vi får knulla runt utan som att vi kan leka tillsammans med andra.
Skulle inte ha något emot en trekant eller fyrkant igen med Slynan.

2 kommentarer:

väninnan sa...

jag skulle med glädje se den sköna Slynan ligga helt utlämnad.
Jag skulle syna hennes vackra kropp in i den minsta detalj...

Istället för att röra henne skulle jag smeka mig själv till en rejäl orgasm med enbart hennes underbara kropp framför mig och min fingrar till hjälp.....

Mr M o Selene sa...

Tack för den kommentaren.
Bara den gör det ju värt att binda fast henne på bordet.

//Mr M