söndag 2 augusti 2009

Semestern slut o Slynan

Som så många andra svenskar börjar Mr M att jobba i morgon.
Det är verkligen inget jag ser framemot vill jag lova.
Nä jag vill hellre vara kvar hemma o kunna knulla när jag vill.

Måste ju säga att det blivit en del sköna stunder på den här semestern.
Lite nakenbad med tillhörande sex, knull på uteplatsen osv.
Det finns en del saker som vi inte hunnit med men det lär vi göra oavsett om det är semester eller inte.

Hur har det varit för er har ni haft något underbart sex? Hemma eller på någon exotisk ö någonstans. Semester trippar brukar kunna leda till lite lättare sinne. Vore lite roligt att höra lite vad ni haft för er.
Ni får gärna skriva det på mailen om ni vill skriva lite längre (ropeart@live.se) stories. Annars skriver ni i en kommentar som vanligt.

Slynans väninna hade svarat på inlägget igår och Slynans reaktion var att hon höll på att ramla ur soffan och utbrast.
- Men ****** då! Vilken kommentar hon skrivit.

Den är bra härligt att läsa den typen av kommentar.
Det gör ju inte så man blir mindre sugen på att binda Slynan på utebordet om det skulle få folk att börja smeka sig själva med Slynan som onani objekt.
Hon är ju bra vacker min Slyna.
Är så glad över att det blivit hon o jag en gång i tiden.
Mycket snusk o perversioner har vi hunnit med genom våra år.

Kan fortfarande tänka på när vi var på väg hem från hennes jobb en gång och Mr M hade sagt åt henne att hon skulle vara troslös när hon kom ut.
Det var hon ju inte så jag stannade eftervägen på en rastplats och beordrade henne att gå ur bilen o ta av sig trosorna innan hon ställde sig bredbent mot motorhuven. Så där intill vägen fick hon stå som en hora och bli knullad av Mr M. Tyvärr kom det inga bilar men Slynan var riktigt nervös så fort hon hörde en bil.

Eller som när vi var ute o övningskörde en gång och Slynan stannade bilen klev ur och ställde sig mot ett träd o putade med baken.
- Kom o knulla mig då!
Det är den typen av spontanitet som gör ett förhållande riktigt trevligt att leva i.

En annan fördel med oss är det att vi kan kolla på både killar o tjejer tillsammans o kommentera utan att den andra blir svartsjuk. Vi kan prata riktigt med snusk med våra vänner. Ibland är det fester där folk sitter o smeker varandra på bröst o kön men det sker på jämnlika vilkor och med folk som är med på det. Då kan det hända trekanter o fyrkanter vilket inte är helt fel. Nu är det inga sexfester utan vanliga fester men med folk som är relativt frisläppta. Det finns många sådana i våran närhet.

Det är något jag tackar för.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag önskar att min sambo kunde vara like het på gröten när det kommer till sex här hos oss.
han säger att han tycker om mig och att jag är sexig och allt.
men han väljer och sitta framför datorn och runka till letandet av nya porrfilmer lr horor.

hjälp mig vad kan jag göra förutom att prata med honom ?