fredag 7 augusti 2009

Porrsurf o korsett

Mr M har funderat lite igen.
Märker ibland när jag går in på dom senaste besökta sidorna för att snabbt komma till vissa ställen att Slynan porrsurfar. Det har jag absolut inget emot snarare tvärtom. Det som jag tycker är intressant är att hon är inne på fisting sidor o kollar på filmsnuttar. Det gör mig inget för vi fistar ju här hemma.

Däremot så är hon väldigt mycket inne på double-fisting, det tycker jag är intressant. Denna Slyna har alltså en fallenhet för att titta på dubbel fisting.
Måste förhöra henne om det när jag kommer hem från jobbet i eftermiddag. Har som sagt inget emot att hon gillar att se på det. Uppmuntrar henne gärna att kolla på porr om hon vill det.

Kollar runt efter en korsett som jag sett någonstans med rejält med spännen på och med ringar för att sätta bojor o rep mm i. Kommer inte ihåg vart jag sett den men hjälp mig gärna nu.

2 kommentarer:

Slynan sa...

Ha ha du kan gått fundera du!
Nu är det så här att jag själv inte vill ha en näve där bak men jag är oerhört imponerad av de ssom lyckas. Och kolla derras orgasm dom får det är ju imponerande.

Nu var det faktiskt länge sedan jag kollade på det själv men eftersom jag själv går in på de senaste sidorna för att hitta till sidan så kommer jag på samma hela tiden. Men vill du tro att det BARA är det som jag tittar på så får du gärna tro det och undra.

// Slynan

History Teller sa...

Är intresserad av double fisting själv och även om fittan går bra och känns underbart så känns det som att det är en smärtsam väg att lyckas göra både fram och bak...