måndag 3 augusti 2009

Fick en kommentar

Mr M o Slynan fick en kommentar som gör mig illa berörd.

Anonym sa...
jag önskar att min sambo kunde vara like het på gröten när det kommer till sex här hos oss.
han säger att han tycker om mig och att jag är sexig och allt.
men han väljer och sitta framför datorn och runka till letandet av nya porrfilmer lr horor.

hjälp mig vad kan jag göra förutom att prata med honom ?

den 2 augusti 2009 11:28

Vi diskuterade just det här om kvällen Slynan o jag.
Vi sa det att vi har det väldigt bra eftersom vi kan ligga i soffan o den ena porrsurfar och onanerar medans den andra kollar på en film. Skulle det hända att den ena inte kan eller vill ha sex så är det helt ok att onanera osv.

Vi porrsurfar eller kollar porrfilm var för sig men det får aldrig bli en ersättare för ens partner. Så länge som vi kan tillfredställa varandra eller blir upphetsade av varandra så är det ok.
Porr njuter vi av tillsammans.

Tycker väldigt synd om den kvinnan/tjejen som skrivit kommentaren.
När man väljer datorn framför sin partner så blir jag riktigt ledsen för det måste väl ändå vara betydligt bättre med riktig vara.
Som Mr M o Slynan sa här om kvällen. Om det blir viktigare att onanera framför datorn och man inte vill tillfredställa varandra så borde det klassas som otrohet. Nu vet man ju inte hur länge det hela har på gått men det verkar ju nästan vara ett tag som det varit så.

Du kan ju inte mer än prata med honom.
Jag brukar porrsurfa i soffan när Slynan ligger bredvid det är inte ovanligt att jag tar fram kuken då o runkar men jag gör det med Slynan närvarande o ev sprutar över hennes bröst. Går det inte att porrsurfa med honom.

Vet ju inte hur erat sexliv är i övrigt eldyl.
Vi har ju ett så öppet förhållande till sex så det blir en så naturlig sak för oss att onanera var för sig eller tillsammans eller framför varandra.
Det är inte ovanligt att Mr M får onani MMS till telefonen på jobbet.
Det blir ju en typ av porrfilm fast med Slynan.
Prova att göra en liten egen film o visa honom.

Tips finns många men det är svårt att veta vad som fungerar men jag lider ordentligt med dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tacksam för svaret!

Vi har haft det riktigt hett men så råkade vi hamna i den gråa trista vardagen och ingen av oss var väl duktigare än den andre att visa att vi ville ha varandra fortfarande. Vo tog oss ur den svackan men har nu hamnat i det här.

Det känns som att han ser mig som en oskyldig liten hemmafru som bara behöver pussar och kramar och orden du ser fin ut idag.
Och det har jag aldrig upplevt att han verkar se mig som.
Och jaa ibland vill man smeka sig själv, det vill jag ju också så jag har full förståelse för det men det har gått lite till överdrift :(

Jag har nu införskaffat en avslöjande klänning lång variant och ska ta på den en kväll och sminka upp mig, då och där ska jag prata med honom om vad jag behöver.

Kommunikation är ju nyckeln till allt sägs det ju.

Tack åter igen för svaret, ni gav mig lite ljus och lykta och styrka att faktiskt vilja prata med honom om det.

/kvinnan vars sambo gillar porrsurfandet liiite för mycket.