onsdag 5 augusti 2009

Mr M blev väckt

Det känns att Mr M har börjat jobba igen.
Igår tidig kväll kunde jag knappt hålla ögonen öppna.
Så när klockan var runt 22 gick jag o la mig.
Hade en del som jag skulle ha gjort men det får vänta orken fanns inte helt enkelt. Hade somnat ordentligt men det tog en stund att somna.

Vaknar av att Slynan börjar smeka min kuk o pung.
Det tog en stund att vakna till.
Men Slynan tog fram oljan och fick upp kuken i ett stånd.
Hon lirkade in kuken i sin fitta liggandes på sidan med ena benet upp i vädret. Sen blev det till för Mr M att röra på sig. Slynan smekte sig själv till orgasm sen var det fritt fram för Mr M att få komma. Slynan hann komma en gång till under själva knullet utan att hon smekte sig själv.

Slynan la sig över mera åt maghållet så Mr M fick stå på knä för att knulla. Det tog ett bra tag innan Mr M kom i en grymt skön orgasm.

Antagligen blev det utdraget pga att Mr M inte var helt vaken ännu.
För jag fick knulla som en kanin bakom Slynan för att komma.
Men riktigt skönt var det iaf.

Inga kommentarer: