tisdag 28 juli 2009

The Mansion

Det har varit mycket skriverier om The Mansion i tidningen här i trakten.
Dom boende har problem med det våldssex som utövas där.
Säger ju bara okunnighet är en väldigt stor fiende till just Bdsm.
Människor tror verkligen att det är något som sker mot någons vilja.
Som tidningen skrev så bestämmer Mästaren över slaven.
Nu är det ju trotsallt slaven som har makten eftersom utan slav ingen lek.

Det finns ju alltid ett stoppord när det handlar om den sortens lekar.
Däremot har jag full förståelse för att grannarna är upprörda över att dom har lekar utomhus så barn kan se osv.
Nu läste jag på ett annat ställe att dom faktiskt håller på o planterar en häck för att få insyns skydd. Det är ett väldigt bra initiativ av dom.

Men Mr M anser att folk ska få ha sina sexliv ifred.
Vill dom fista varandra i baken så låt dom göra det.
Skulle jag råka se en granne här där vi bor strippa för sin partner skulle jag bli glad för deras skull. Det finns för många som inte tillåter sig att leva ut sina lustar utan bara tragglar på i samma gamla spår.

Jag tror att om några av dom uppretade grannarna fick prova på Bdsm om så bara lite smisk under sexakten så skulle deras ögon öppnas ordentligt.
Visst det känns fel första gången man smiskar eller binder någon men det ger en grym njutning sen.

Det är bara Mr M´s åsikt om det hela.

Inga kommentarer: