onsdag 12 augusti 2009

Ang kommentar på Regn

Mr M o Slynan fick en kommentar igår.
Den gillas väldigt mycket o kan ses som ett gott betyg.
Att få den här typen av kommentarer gör det väldigt roligt att skriva trots att vi skriver för våran egen skull.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Regn":

Får väl skriva en kommentar, till sist.
Har följt er blogg ett tag och funderade idag på varför just den här har fastnat.
Och när jag läste det här inlägget så tänkte jag direkt "därför!".
Ingen annan sexblogg har någonsin fått mig att skratta.
Nu är det inte så att jag brukar skratta när jag läser er blogg (ofta brukar jag göra annat), men jag kan inte låta bli att tycka att den här bloggen har en personlighet och charm som alla andra saknar. Till skillnad från andra skriver ni precis vad ni tänker och känner, och jag tycker det är mycket mer upphetsande än någon bild i världen!

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 11 augusti 2009 23:11

Från början var det ju en renodlad sexblogg men den har ju utvecklats för att visa hur Mr M o Slynan´s sexliv fungerar. Vi har ju faktiskt barn och det påverkar sexlivet i allra högsta grad. Dom problemena o hur vi löser det är ju en sak som en del läsare uppskattar. Tack vare allt sådant så kommer det in lite saker från våran vardag också. Precis som det gjorde i det inlägget kommentaren gäller.
Samtidigt kan jag inte låta bli att bli nyfiken på våra läsare.
Just när dom är anonyma blir man extra nyfiken för man vet ju nget om dom.
Den här läsaren brukar ju göra något annat till våran blogg.
Är det att runka eller smeka klittan.
Blir nyfiken på om det är fler som har den som onani objekt.

Maila oss gärna eran orgasmbild eller en filmsnutt isåfall.
Ni får ju gärna maila oss iaf om det är något ni undrar o inte vill ta som en kommentar.

1 kommentar:

Bengt Olsson sa...

håller med regn är skönt att gå i tycker jag bry mig inte om det regnaar eller inte..

morron kåt kram