fredag 14 augusti 2009

Olja o bröst

Igår kväll var Mr M trött vilket inte var så konstigt med tanke på jobb osv.
Men klockan var väl närmare 24 iaf innan vi kom i säng.
Plötsligt utbrister Slynan.
-Stoppa kuken i mig då!
-Öhh jaha, mumlar jag.
-Nähä duger det inte fräste hon tillbaka.
-Öh jo det gör det. Det var inte i negativ mening jag mumlade.

Så sagt o gjort vi började smekas lite o oljan kom fram.
Olja på fitta o venusberg.
Olja på kuken och på Slynans bröst.
Nöp o smekte hennes bröst ordentligt medans hon smekte o smårunkade kuken.
Slynan lirkade in kuken i sin blöta fitta medans jag lekte med hennes bröst.

Vi knullade i skeden o hon bad mig nypa hårdare i hennes bröstvårtor.
Så dom fick sig en ordentligt behandling.
Vi hamnade i missionären så jag kunde nypa o vrida ordentligt i båda hennes bröstvårtor. När Slynan kommit var det Mr M som fick ett par händer som höll över strupen.
Det brukar resultera i riktigt ordentliga orgasmer.
Så även denna gång.

Vi låg på rygg bredvid varandra innan någon av oss orkade gå upp överhuvudtaget.
Sen efteråt låg vi tätt omslingrade tills vi somnade.

1 kommentar:

CatEye sa...

Jag tycker det är spännande att höra hur ni växlar i era roller. Här låter det nästan som det är slynan som är den mer dom. Kan tänka mig det var riktigt läckert med blanka kroppar.

Kram på er