söndag 9 augusti 2009

Onani stund

Mr M blev gräsänkling idag fast bara för några timmar.
Var tvungen att börja den stunden med lite skön onani.
Hur underbart skönt var inte det då.
Inte ofta jag onanerar o framförallt inte själv.
Men idag kännde jag verkligen för att onanera.
Drog ut på det så länge det bara gick.

Var ju tvungen att skicka ett sms till Slynan innan där det stod att jag tänkte tillfredställa mig själv. Fick ett svar från henne där det stod att jag gjorde rätt i det.

Så nu sitter jag här efter att ha fått en ordentligt orgasm för mig själv.
Hade väldigt sköna bilder av Slynan framför mig i mitt sinne när jag onanerade.
Är det något man måste göra ibland så är det att onanera.
Mr M o Slynan gör det gärna framför varandra när det passar sig.
Det kan bli i tv-soffan när den andre tittar på tv eller i sängen när den andre kommer o lägger sig. Det ska inte vara något fult som man skäms för o man ska inte dölja för sin partner att man gör det. Däremot får inte onanerandet ta överhand över sexet om man inte onanerar tillsammans.

Mr M brukar ibland onanera o spruta Slynan över hennes bröst eller om hon ligger o smeker sig själv så kan jag spruta över hennes fitta o venusberg. Det är grymt härligt dom gånger vi lyckas komma samtidigt när vi onanerar. Att se någon njuta så mycket är en härlig känsla.
Har en riktig förståelse för varför tjejer är bi eftersom dom verkligen vet vad som är skönast för sig själva. Det är lättare för en tjej att ge en tjej än för en kille. Tyvärr är det ju många killar som inte låter sina tjejer få orgasm. Mr M brukar låta Slynan komma minst en gång innan Mr M kommer. Annars är det lätt hänt att tjejen blir utan.

Det händer ju att när Mr M kommit i Slynan så kräver hon att bli slickad o sätter sig helt enkelt över Mr M i en facesitting. Det resulterar ju oftast i att Mr M blir rejält kladdig, men vad gör man inte för sin Slyna. Vill hon komma igen så får man ju lösa det.

Inga kommentarer: