tisdag 11 augusti 2009

Regn

Mr M tycker att det var lite skönt med ett regn igår som rensade luften.
Var ute o åkte en sväng när det började störtregna.
Folk skyndade sig åt alla håll för att slippa regnet.
Mitt i det hela kom det en kvinna gåendes med 2 hundar o hon skyndade sig så mycket det gick. Det jag gillade var det att ho såg ut att vara med i en miss wet t-shirt tävling. För blusen hon hade på sig var dyngsur och man såg väldigt tydligt att hon inte hade bh. Det blev väldigt avslöjande med hennes bröst under.

Det gjorde ju min dag iaf.
Tror dock att hon inte trivdes i den situationen.

Alla är ju inte som Mr M o Slynan som kan gilla att visa sig ibland.

2 kommentarer:

Br. sa...

Det är underbart att visa sig. Regn är perfekt.

Anonym sa...

Får väl skriva en kommentar, till sist.

Har följt er blogg ett tag och funderade idag på varför just den här har fastnat. Och när jag läste det här inlägget så tänkte jag direkt "därför!". Ingen annan sexblogg har någonsin fått mig att skratta. Nu är det inte så att jag brukar skratta när jag läser er blogg (ofta brukar jag göra annat), men jag kan inte låta bli att tycka att den här bloggen har en personlighet och charm som alla andra saknar. Till skillnad från andra skriver ni precis vad ni tänker och känner, och jag tycker det är mycket mer upphetsande än någon bild i världen!