tisdag 11 augusti 2009

Lite sugen

Mr M är riktigt sugen på att Lägga i ett lacklakan i sängen.
Placera Slynan naken ovan på det,
Hälla olja över hennes vackra kropp o smeka in precis hela henne med olja.
Smeka mig in mellan hennes blygdläppar o ner mellan hennes skinkor.
Låta fingrarna spela över hennes klitoris o smeka hennes bröst.
Nypa lite i dom känsliga bröstvårtorna.

Smeka hennes stjärt o låta fingrarna spela över hennes bak.
Låta den andra handen arbeta sig in i hennes blöta fitta.
Stimulera baken med ett finger så min kuk kan komma in i baken samtidigt som en hand är i hennes fitta. Känna hur uppfylld hon är o knulla henne samtidigt som jag fistar henne försiktigt.

Det är jag sugen på.
Bara så ni vet.

2 kommentarer:

Bengt Olsson sa...

go kväll, låter spännade ju det du tänker på varför inte genomföra det stegvis då hon uppskattar det säkert

kåt kram

Lackluder sa...

Oh my god! Din beskrivning.. fan vad jag blir kåt!