onsdag 7 oktober 2009

Fotosugen

Mr M satt nu på morgonen o tittade runt på nätet efter lite bilder.
Har ofta tyckt att bilder på män är fula.
Enbart av den anledningen att jag anser att kvinnliga former gör sig mycket bättre på bild. Mr M håller på o försöker få Slynan att ta bilder på Mr M. Tanken är absolut inte bilder med ett stånd på. Utan bilder med sensualism inte porr.

Just Mr M är väldigt kräsen när det gäller bilder.
Mina krav är högre än många andras.
Kan däremot säga att jag verkligen uppskattar att folk tar bilder på sig själva och förmedlar till folk. För nakenhet är något vackert som ska uppmuntras ordentligt.

Ska se om jag inte kan få Slynan att fota mig inom ett par veckor.
Mr M har en del bilder som Slynan vet att jag vill ha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt i våran smak. Lite mystik över bilderna är ALDRIG fel. Med lite fint omkring. Sen måste inte en naken kropp kvinna/man vara porr bara för att det är helt naket. Dock är det kul att lämna lite till fantasin. Nu tycker jag att sexbilder kan vara väldigt fina också vilket vi i varje fall också tar. Men mest bilder är det med stor majoritet på frun under stripp & som naken.

Stoltz Sinatra sa...

Väldigt fina bilder!

Själv har jag mest tagit bilder för instruktioner på min egen blogg. Era bilder är spännande eftersom dom lämnar en del för tanken.