lördag 10 oktober 2009

Stolthet

Vissa dagar är Mr M väldigt stolt över sin Slyna.
I dag är jag ordentligt förälskad i denna kvinna som låter mig leva ut mina lustar med henne.
Vi både ger o tar som ni vet och det handlar om ett väldigt ömsesidigt njutande.
Man ska ge den andra njutning det är något vi båda två tar väldigt hårt på. Får inte Slynan orgasm vid ev knull så ser hon till att få det efteråt.

Mr M väntar på den dagen då hon satt fast mig och ridit mig tills jag kommit i henne o hon helt enkelt tar en facesitting för att tvinga mig att slicka henne till orgasm.
Det är inte mer än rätt eftersom jag sprutar sperma i hennes mun.
Om man inte kan ta det själv så ska man inte utsätta någon annan för det.
Man måste prova det själv för att veta vad det handlar om.

Tänk på det alla ni som utsätter kvinnor för något mot deras vilja.
Då handlar det inte om Bdsm utan om övergrepp.

1 kommentar:

jumper & fruanna sa...

Alltid lika häftigt att landa i en blogg där reaktionen blir "wow det finns fler som vi..."

En komplimang till en läcker blogg och titta gärna in till oss nån gång, blogg.aftonbladet.se/10620 eller till vår gemensamma profil på ds