onsdag 7 oktober 2009

Om bilder o kommentarer

Nu har vi tydligen skrivit över 1100 inlägg.
Ja o inte tänker vi sluta för det inte.
Fick en kommentar idag som jag gillar.

Stoltz Sinatra har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Fotosugen":

Väldigt fina bilder!
Själv har jag mest tagit bilder för instruktioner på min egen blogg.
Era bilder är spännande eftersom dom lämnar en del för tanken.
Upplagd av Stoltz Sinatra för Mr M och Slynan den den 7 oktober 2009 16:40

Den här typen av kommentarer värmer mycket.
Vi laddar kanske inte upp så mycket bilder som andra bloggar.
Men jag anser att det inte spelar någon roll.
För antingen gillar man oss för dom vi är eller så gillar man oss inte.
Det är precis likadant i verkligheten.
Antingen är man våran vän eller så är man det inte och man ska inte tro att vi försöker få dom tillbaka. Då ordnar vi nya vänner som kan ta oss för dom vi är.

Fick en kommentar till som jag gillar.

Moneses har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Hyllning":

Så förbannat fint.
Precis så det ska vara.
Hyllningar som skrivs även efter att förhållandet passerat 6 mån.
Ni är ett föredöme!
Skönt att ha någon som stöttar/ agerar bollplank när man beslutat sig för att bryta upp.
Upplagd av Moneses för Mr M och Slynan den den 7 oktober 2009 12:28

Jag kan bara säga att det betyder mycket att få en sån kommentar.
Mr M är insatt i problematiken o Slynan med.
Så att få just den här kommetaren betyder en del.
Säger bara go girl.

Inga kommentarer: