fredag 9 oktober 2009

Fredagsmys

Så sitter man då här en vanlig fredagkväll.
Bara njuter av att ha min Slyna gåendes naken här hemma.
Kunna se o ta på henne hur mycket jag vill.
Planerna inför kvällen är att ha henne på golvet framför mig när jag sitter i soffan.
Låta henne suga av mig då o då.

Se hur hon kämpar för att få mig att komma i munnen på henne.
Det är svårt att få Mr M att komma genom oralsex så hon har lite att kämpa med.
Om hon inte lyckas med det får hon ställa sig på alla fyra på soffbordet för att smeka sitt bakrehål med sina egna safter så hon är redo för Mr M.

Det är nästan så jag hoppas att hon inte lyckas få mig att komma.
Bara det att se hur hon står där och förbereder sin bak genom att smeka sitt anus med sina fingrar. Se hur hon vidgar sig själv med först ett finger sedan 2 osv för att ta emot Mr M´s ollon.

Bara tanken får mig upphetsad o kåt.
Det är nog dags att låta henne sätta sig på golvet för en avsugning.

1 kommentar:

Kärleksknop sa...

Vad avundsjuk jag blir! Kan mina karlar få komma på studiebesök hos er? :D