torsdag 8 oktober 2009

Om gårdagen

Vi tog det lite lugnt igår så Slynan blev ståendes på knä med armarna framåt ner på madrassen. I denna vackra ställning så putar hon grymt med baken. Just den baken som Mr M inte ka få nog av.

Surrade fast hennes armar framåt så hon inte skulle vifta runt för mycket.
Benen surrades utåt så hon inte kunde knipa ihop för mycket.
Skinkorna smiskades röda o härliga innan jag bara kände mig tvungen att piska lite med spöet. Sagt ogjort så hon fick en skön rödfärg över baken med vissa rödare streck.
Så sexigt att se henne stå så sensuellt o bara vara mig till lags.

Smörjde in hennes bakdel med olja för att få den riktigt glansig.
Smekte mig ner mot hennes vid det laget blöta fitta.
Kände mellan hennes blygdläppar hur hon var redo för en sugen kuk.
Stoppade in kuken mellan hennes läppar o kände hur den trängde längre in i henne.

Stannade av mellan juckena ibland för att nypa o dra lite i hennes känsliga bröstvårtor.
Samt att smeka hennes sexiga bak.
Kunde inte låta bli att ta fram ett ägg ur lådan som jag oljade in.
Väl inoljat så satte jag det mot hennes bakrehål o lät det tränga in i henne.
Känslan av ett ägg som lägger sig tillrätta i baken på henne så det stimulerar ollonet är en skön känsla. En plugg eller stav är inte samma sak som ett ägg.
Just den känslan att det bara blir tryck mot ollonet gör det där lilla extra.
Så prova att ha ett ägg där när ni ber er partner att knulla er.
Eller ännu bättre bind fast honom som ett X med ögonbindel o rid honom.

1 kommentar:

Kärleksknop sa...

Oooh, jag ska nog se till att ta med ett till den Andre nsta gång, men binder fast honom gör jag INTE! Hur mycket smisk blir det inte då? :)