onsdag 13 januari 2010

Ang msn

Mr M och Slynan har ju msn som väldigt många andra.
Adressen står ju lite ibland i vissa inlägg.
Vi använder inte msn så överdrivet ofta utan har det mest för mailadressen.
Det som jag reagerar på är att om någon vill ha kontakt med oss på msn.
Då skickar dom en inbjudan. Varför inte maila oss lite först och se om vi överhuvudtaget är intresserade. Det är uteslutande män som lägger till oss. Med nick som Anonym Anonym eller Inget namn osv. Tror dom att vi överhuvudtaget är intresserade av det.

Är folk helt jävla desperata eller är det något annat som skapar detta beteende hos folk. Om vi lägger till någon så är det ju för att vi har fått mycket o bra kommentarer tex. Alltså har vi en bild av personen redan innan. Någon har mailat oss så vi vet mer om personen. Personen har något att tillföra oss osv.

Ärligt talat så tänk till lite innan ni bara lägger till folk på msn.
Vi kommer inte att lägga till er iaf.

1 kommentar:

Lady Shiela sa...

Det har just varit en sådan period för mig med, läsare som lägger till utan att ha pratat med mig först, sedan när jag frågar varför eller vad de har på hjärtat så struntar de i att svara. Ignorerar en totalt, eller kommer med otroligt skamliga och oprovocerade förslag. Man kan bli gråhårig för mindre. :/ Kan ni sköta er bättre får ni gärna lägga till mig på er msn (ladysheila@live.se). Haha. ;)