fredag 15 januari 2010

Slynan fick njuta

Mr M fick ett sms när han var och jobbade igår.
Det stod helt enkelt att Slynan är kåt igen.
Svarade efter en stund på det med den enkla texten att hon skulle vara troslös och med en kort kjol när jag kommer hem. När jag efter några timmar har jobbat klart och helt enkelt tar en fika med kvinnan jag är hos kommer det ett MMS med en bild på Slynans nyrakade o våta fitta.

Alltid trevligt att få bilder på den.
Mr M åkte hem och Slynan gick runt i en kort klänning som knappt täckte hennes bröst eller bak. Hamnade i soffan en stund innan jag hoppade in i duschen.
När jag kom ut hade Slynan lagt sig i sängen redan. Det brukar vara tvärtom.
Hon sa att hon frös o ville ha täcket på sig.
Hon fick sätta på sig bojorna. Ställa sig på alla fyra och jag drog armarna bak till benen.
Där stod hon nu med ansiktet i madrassen. Benen spändes isär med rep till sängkrokarna. Ståendes i den positionen fick hon täcket över sig medans jag gick iväg för att ordna lite annat.

Plockade en stund innan jag gick tillbaka till sovrummet.
Drog av henne täcket gick fram och stoppade kuken i munnen på henne så hon fick suga den styv. Smekte hennes bak och tog en padd för att ge henne lite smisk. Bytte ganska så omgående till en piska. Passade på att piska en stund innan jag tog fram ett ägg som smörjdes in med glidmedel o fick sin parkering i Slynans fitta. Startade inte ägget utan det fick ligga där.

Smiskade lite och bytte till piskan igen medans jag startade ägget lite försiktigt.
Kunde efter en stund inte vänta längre utan var tvungen att knulla henne.
Så både kuk o ägg fick vara med inne i fittan på henne.
Riktigt skönt var det och Mr M kom i en grym orgasm.

Slynan som inte fått komma blev frisläppt och hon tog ägget till klitoris vibrator medans Mr M fick piska henne tills hon kom. Många hårda rapp blev det innan hon kom.
Kan ju tillägga att det var en hästhårs piska som vi använde.
Så det ska bli intressant att se hur hennes bak ser ut i dag.
Slynan får ta en bild på den och lägga upp här som tack för piskningen.

Inga kommentarer: